آخرین اخبار

زمان برگزاری لیگ برتر کشتی مشخص شد

سازمان لیگ فدراسیون کشتی قصد دارد بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار کند.

اشتراک گذاری
09 مرداد 1402
کد مطلب : 6494

به گزارش گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به برگزاری قدرتمند لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور در چند سال اخیر و حضور کشتی گیران عنوان دار داخلی و خارجی برگزار شده است، سازمان لیگ فدراسیون کشتی قصد دارد این مسابقات را در سال جاری باشکوه تر از سال های گذشته برگزار نماید.

به همین منظور مقدمات انجام برگزاری این مسابقات انجام شده و تاکنون ۹ تیم برای شرکت در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.

بر این اساس در کشتی آزاد تیم های بانک شهر، ستارگان ساری، انبوه سازان هوتن و دانشگاه آزاد اسلامی و در کشتی فرنگی تیم های فولاد مبارکه سپاهان، زاگرس جنوبی، رعد پدافند ارتش، دانشگاه آزاد اسلامی و سینا صنعت ایذه تیم هایی بوده اند که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

علاوه بر تیم های فوق چندین تیم نیز به صورت غیر رسمی اعلام آمادگی کرده اند که در صورت نهایی شدن حضور آن ها اسامی این تیم ها نیز اعلام خواهد شد.

مسئولان سازمان لیگ اوایل شهریورماه را زمان قرعه کشی این مسابقات و اواخر شهریورماه را زمان آغاز آن اعلام کرده اند و سایر تیم های متقاضی می توانند در فرصت باقی مانده اقدام به ثبت نام برای حضور در این مسابقات کنند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =